Bohusläns största golfklubb med det vackra kuperade landskapet omkring

Välkommen till Tjörns Golfklubb – en idyllisk oas för alla golfentusiaster! Belägen i hjärtat av Bohuslän, erbjuder vår klubb en unik golfupplevelse där skönheten i det svenska landskapet och passionen för spelet möts.

Njut av en spektakulär utsikt över glittrande hav och lummiga skogar medan du tar dig an vår 18-hålsbana. Varje hål bjuder på sin egen unika utmaning och charm, vilket gör varje runda till ett nytt äventyr. Banan är perfekt balanserad för både nybörjare och erfarna spelare, och designen harmonierar med den naturliga terrängen på Tjörn.

För den som vill finslipa sin teknik erbjuder vi utmärkta träningsfaciliteter. Vår driving range, putting green och den nya korthålsbanan är idealiska för att öva upp ditt spel. Alla faciliteter ligger bekvämt nära varandra, vilket gör det enkelt att varva ned efter en runda eller värma upp inför ditt nästa äventyr på banan.

Inte nog med det, vår golfklubb ligger endast en kort bilfärd från charmiga Skärhamn, pittoreska Åstol och Dyrön, samt flera populära badplatser och vikar. Varför inte kombinera din golfupplevelse med en utflykt till någon av dessa vackra platser?

Efter en dag på banan kan du koppla av i vår mysiga golfrestaurang. Här serveras vällagad mat och dryck i en avslappnad miljö – den perfekta platsen för att reflektera över dagens spel eller bara umgås med vänner.

På Tjörns Golfklubb är alla välkomna, oavsett om du är en inbiten golfare eller bara vill prova på för första gången. Vi ser fram emot att välkomna dig till vår klubb och hoppas att du kommer att trivas lika mycket som vi gör.

Upplev golfglädjen på Tjörn – där varje slag berättar en historia!