Damkommittén

Välkommen till damgolfen på Tjörns golfklubb!

Vi hälsar alla klubben ladies välkomna!  Unga, gamla, mittemellan, nybörjare, erfarna, sällskapsspel och tävlingssugna.

VI VÄLKOMNAR KLUBBENS ALLA LADIES;
UNGA, GAMLA, MITTEMELLAN, NYBÖRJARE, ERFARNA, SÄLLSKAPSSPELARE OCH TÄVLINGSSUGNA.

Vår tanke är att på torsdagar från kl.15.30 och framåt ska ha en variant där man själv väljer:

- SÄLLSKAPSSPEL ELLER TÄVLING
 - TIDIG ELLER SEN START
 - 9 ELLER 18 HÅL
 - MÖJLIGHET ATT VÄLJA MEDSPELARE

Är du helt ny i golfen är detta ett mycket bra sätt att få komma ut på banan och spela och samtidigt lära sig mer om golfens alla både skrivna och oskrivna regler samt träffa nya vänner att spela golf tillsammans med.

För dig som vill tävla så kommer vi ha en variant där vi samlar in resultaten under säsongen och kör en prisutdelning innan sommaruppehåll och en till hösten. Dina 3 bästa resultat räknas. Vi kommer även ha priser till dig som sällskapsspelar i form av bl.a. “flitigaste sällskapsspelaren”

Hjärtligt Välkomna!
Annica, Monica, Anki, Pernilla och Åsa

Tjörn Ladies Damdag 23 augusti 2024

Damdagen kommer att genomföras den 23 augusti. Spelformen är singel.

Det är en ”Öppen tävling” så damer från andra klubbar är välkomna att delta.

Damkommittén 2024

Namn    Mobilnr   E-mail
Annika Wallin

annikawallin71@gmail.com

Pernilla Rafstedt
Monica Bondesson
Anki Josefsson
Åsa Wedin

Hör gärna av er om ni har några frågor eller tips på aktiviteter!