spelstarter per år
gästspelare
medlemmar

BRA SÄTT ATT MARKNADSFÖRA FÖRETAGET

BLI SAMARBETSPARTNER TILL TJÖRNS GOLFKLUBB!

Genom att bli en av Tjörn GK:s samarbetspartner öppnar sig stora möjligheter för såväl profilering, nätverksutbyte samt rabatter och erbjudanden.

Tjörns GK har drygt 1.800 medlemmar och är till antalet den största golfklubben i Bohuslän Dals golfdistrikt. Varje år har vi ca 30.000 spel- starter samt ca 5.000 gästspelare på banan. I dagsläget är det ett 70-tal företag som är aktiva på olika sätt inom klubben.

Läget och förutsättningarna klubben har gör att här finns mycket bra profileringsmöjligheter samt att det är en naturlig mötesplats och har fantastiska förutsättningar för nätverksutbyte.

Vi är öppna för idéer och förslag hur vi kan göra för att driva samarbetet framåt och för att utveckla våra respektive varumärken. Tillsammans blir vi starka.

Som samarbetspartner finns det färdiga paket att välja mellan. Det går självklart att plocka ihop en egen mix utifrån de möjligheter som finns.

Klubben ligger mitt på Tjörn och är den enda golfklubben på ön – Tjörns GK mitt på Tjörn.

Om du är intresserad kan du kontakta Magdalena Gunnberg på magdalena@tjornsgk.se eller ring 0304-660911 för mer information.